Hai fa pe hi5!

O invitatie subtila la mutilarea acelor posesori de profil hi5 unde voi gasi grotesc, prostie, sau orice alte caracteristici ce ma deranjeaza. Ca fondator al acestei retele de socializare imi permit sa fiu subiectiv, ironic, malitios si sa adopt orice fel comportament, fie el unul mai putin "politically corect".

luni, 26 mai 2008

inainte de hi5 a fost noi2





















Pentru unii hi5-ul a aparut prea tarziu. Pentru aceia Dumnezeu a dat noi2. In aceast Eden electronic unde fiinte singure isi cauta alinarea, putem fi martori la variate si misterioase comportamente ale speciilor intalnite aici. Astazi am incercat sa incadram in obiectivul aparatului de fotografiat o veritabila Paradoxophyla Palmata facandu-ne o demonstatie de camuflaj uman. In prima imagine silueta bradului de craciun este adoptata cu usurinta de catre subiectul nostru; daca mai arunca pe ea doua trei globuri si cativa metri de beteala eu mi-as fi pus, fara urmna de indoiala, cadourile de craciun la picioarele, pardon radacinile ei! In a doua ipostaza camuflajul se realizaza prin integrarea in fundal, trupul svelt ca stanca, cat si textura de bolovan a corpului contribuie din plin la desavarsirea iluziei optice! Eu unul recunosc cu toata sinceritatea, oricat m-as uita la poza asta si din orice perspectiva, tot un zid mare de roca vad!

Niciun comentariu: